Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
    Че пък що пък ще не искат ?

    Вчера бях на преглед,камери там интернети чудеса,светлини,мигачи долу гледа сичко обсойно ,та ми вика от догодина щяло задължително катализатори да искат да тургаме,пък те са към хилядарка май май . Ко мислите ? И сега с тея светлини нонстоп ,ко ви е мнението ?

    П.С. Ако има такава тема се извинявам или ако не е подходящ коментара ми за тук може да го изтриете .
    Еми викат ми колата много стара немога да намеря плочкки, а аз намерих в интернет точно за 2 мин. ,а иначе ако ме накарат да сложа катализатор за 1000 лв при положение че тя струва 800 лв. директно в Надин....

    Comment


    • Нема се плашите, аз като разправях , че ще ни прецакат и , че трябва да си пазим катализаторите, никой не слушаше!
      Имам два и то много яки и работещи!
      Ще ви ги давам под наем
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Нека да направят заплатите европейски, пък после и 2 катализатора ще си сложа. На тоя етап еко нормите в родината ни са жалко подобие на изисквания спрямо европейските и така ще си останат следващите години
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • Тия дни се захванах с прословутото 4х4 и реших кардинално проблема.
          Нещо тропаше по скоростната кутия и ме докарваше до бяс. Освен това си бях наумил да направя превключването на ръчка. Тоест от стария модел.
          Въоръжен с една кутия от Пешката и втора с опашка за 4х4 от МрХ се захванах с проблема.
          Задният капак се предаде сравнително лесно, но се оказа, че захващането на старият и новият вариант нямат нищо общо.
          Това наложи отвиването на гайката на вторичния вал, която кой знае защо, италианската инженерна мисъл я е сложила цол и половина или 38мм.
          Имах на разположение два въздушни пистолета, но никак не ставаше да набутам камък 38мм и той да заработи.
          Обратно до Перник, електрическият пистолет, преходник 3/4" на 1/2" и :"твойта мама мръсна гайко"!
          Всичко си пасна добре. Включва и изключва добре, само дето още лостовата система не съм направил
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • е супер това си е струвало " мамата"
            Alfa 145 1.4 t.s

            Comment


            • Пак побеснях и вижте в какъв филм се включих!
              Ето какво си купих днеска
              Attached Files
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • още една ли .......
                хвърляй мотора в здравото купе и си с малък данък.
                точка

                Comment


                • честито, каква е историята с тая кола?
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    още една ли .......
                    хвърляй мотора в здравото купе и си с малък данък.
                    Старата иска да я мажа от долу, а и свири от две врати. Има и други кусури, дето ме дразнят, та си мисля точно това, дето ми предлагаш. Има малък проблем, защото мотора и е на 141 000км. Тоест с много още живот.

                    Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                    честито, каква е историята с тая кола?
                    Ами беше на една лелка, която е била кранист в Кремиковци, а после в гара Искър. Та с нея си е ходила на работа. Салона има много дребна забележка на шофьорската седалка. Толкова запазен още не съм срещал. В колата няма дори и постелки. Карала я е с чехли, които даже си бяха вътре.
                    Като всяка жена кара на съединител и той изпушил. Довлекли я пред блока, а след една седмица някой и счупил предният и задният джам. Има нова метанова уредба.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Старата иска да я мажа от долу, а и свири от две врати. Има и други кусури, дето ме дразнят, та си мисля точно това, дето ми предлагаш. Има малък проблем, защото мотора и е на 141 000км. Тоест с много още живот.
                      ми дай да го пазарим бе
                      между другото знам що се скапа 33-ката. сменихме километража, а новия показва с 60 хиляди повече и двигателя не можа да го преживее
                      точка

                      Comment


                      • от това ще да е . Инъче тас лелинската мн арна изглежда .
                        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                        Comment


                        • Честито и браво за страхотния екземпляр!!!

                          Тва 1.4 го махаи и като искаш си го консервираи за резерва щом имало много живот в него слагаи си големия мотор и свиркай таз бомба я мащаи от багажника и си слагаи гасчицата със всички приспособления от другата и щом толкова те дразни онва купе на части и излишака металекса...Салона верно е уникално запазен завиждам ти благородно това е салона които ми харесва най много като разцветка и като функционалност !!!
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • Лошото е, че тази не може да стане 4х4 . Абе може, ма тябва някой много читав тенекеджия да я напрви, ма аз познавам само един такъв, а той с такива коли не се занимава.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Пак побеснях и вижте в какъв филм се включих!
                              Ето какво си купих днеска
                              евала, много е запазена.

                              за какви пари я взе ако не е тайна от лелката
                              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                              Lancia Ypsilon '02

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Лошото е, че тази не може да стане 4х4 . Абе може, ма тябва някой много читав тенекеджия да я напрви, ма аз познавам само един такъв, а той с такива коли не се занимава.
                                Аз си го имам тенекеджията. Вече им взима мерките. Ентусиазиран е, защото знае, че един път ще я прави, а старата ще си я кърпи през месец, до като не я направи два тона тенекии. Всъщност е ентусиаст , като всички нас тука. Ще я прави заради предизвикателството.

                                Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                                евала, много е запазена.

                                за какви пари я взе ако не е тайна от лелката
                                Беше обвита цялата в найлони, та огледах я отдолу, с метър и отвес си замерих някои неща и и предложих 350 лева. Спомена , че има метанова уредба и била скъпа. Реших да се направя на интересен и и предложих още 350, с ясната цел да я продам на някой, без да знам, признавам си без бой, колко струват метановите уредби.
                                Та купих я ей така, като последен келеш и оформихме документите. Чак след това започнах да оглеждам покупката си.
                                Връчи ми оригиналните книжки за колата и документите за метановата уредба. Те твърдят, че уредбата е 80 литрова , а фактурата е за 1200 лева. Махнах найлоните и салона цъфна. Сложих моя акумулатор и при третото завъртане мотора запали, с удовлетворително ръмжене.
                                Газовата си има симулатор на дюзите и отделен за ламбда сондата. Липсват само оргиналните говорители, но тия , които ме познават знаят, че няма да остана с тях.
                                Има и някаква аларма с емблемата на Алфа Ромео, но аз такива простотии не търпя, та ще видим.
                                Това е накратко.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X